دل من

آخرین تنها

رو سنگ قبرم بنویس تنهاترین تنها منم

دل من

دل من چه خردسال است

ساده مي نگرد

ساده مي خندد

ساده مي پوشد

دل من از تبار ديوارهاي كاهگلي است

ساده مي افتد

ساده مي شكند

ساده مي ميرد

دل من تنها,

تنها

سخت مي گيرد...



نظرات شما عزیزان:

DT
ساعت11:39---4 مرداد 1391
سلام از وبلاگتون ديدن كردم خيلي عاليه، اگه يه سري به وبلاگ من بزني ممنون ميشم، اگه مايل به تبادل لينك بودي به من خبر بده تا لينكت كنم.

مرسيپاسخ:hatman


هادی خان
ساعت10:29---13 تير 1391
زیباسسسسسسسسسستپاسخ:مرسي

sara-m
ساعت14:09---11 تير 1391
واقعا این همه تعریف لازم نبود خودمون میدونستیم





خ خوشدله وبلاگتپاسخ:fadaayat


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 11 تير 1391برچسب:,ساعت 12:37 قبل از ظهر توسط آخرین تنها |